Medewerker Frontoffice Burgerzaken
Vind jij het leuk om in contact te staan met inwoners en hen verder te helpen? En doe je dit het liefst binnen een hecht team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen als Medewerker Frontoffice Burgerzaken?
Als Medewerker Frontoffice Burgerzaken ben je werkzaam achter de publieksbalie in Overveen en Bennebroek. Onze inwoners en ondernemers komen bij jou langs voor het aanvragen van reisdocumenten, rijbewijzen en verklaringen omtrent gedrag. Je beantwoordt ook telefonisch en online vragen over diensten en producten van onze gemeente en andere overheden. Verder hou je je bezig met andere werkzaamheden zoals het behandelen van verhuizingen, parkeervergunningen en het afhandelen van vragen via social media. Word jij onze nieuwe collega?
We hebben twee vacatures open staan, één voor 22 uur en één voor 24 uur.
Hoe ziet het team Servicebalie en Telefonisch Informatiecentrum (STIC) er uit?
Team Servicebalie en Telefonisch Informatiecentrum is onderdeel van de afdeling Burgerzaken. We kennen een informele werksfeer en zijn een team van betrokken collega's. We werken samen aan de best mogelijke dienstverlening aan onze inwoners en ondernemers. Het maakt daarbij niet uit of dat aan de balie is, telefonisch of online. Iedere dag is anders voor wat betreft de werkzaamheden, maar het doel is altijd hetzelfde.
Waarom werken bij Bloemendaal?
Samen met 200 collega’s werken wij aan een fijne leefomgeving voor onze 23.000 inwoners. We kennen brede functies met veel zelfstandigheid en vrijheid. Werken bij Bloemendaal is werken binnen een gezellige en collegiale werkomgeving, waar iedereen elkaar kent. We investeren graag in jouw groei. Of het nu gaat om trainingen, workshops of doorstroommogelijkheden, jouw ontwikkeling staat centraal. Kom jij werken bij onze gemeente als Medewerker Frontoffice Burgerzaken?
Wat vragen wij?
- MBO werk- en denkniveau;
- Relevante werkervaring binnen een dienstverlenende omgeving;
- Je wilt je blijven ontwikkelen. Binnen ons team volgen wij een opleidingstraject;
- Je bent flexibel inzetbaar en bereid om in te vallen voor collega’s;
- Je bent servicegericht en communicatief sterk;
- Je bent digitaalvaardig en vindt het leuk om mee te denken over het slimmer en beter maken van onze dienstverlening.
Wat bieden wij?
- Een functie voor 22 of 24 uur per week;
- Een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
- Een salaris van maximaal € 3.831 (functieschaal 7) bruto per maand o.b.v. 36 uur per week, afhankelijk van opleiding en ervaring;
- Het salaris wordt aangevuld met een Individueel Keuze Budget van 17%. Zo kies je elke maand welk deel je van dit budget, dat onder andere bestaat uit jouw vakantiegeld en eindejaarsuitkering, laat uitbetalen;
- Andere extra’s, zoals een vitaliteitsbudget van € 185,- bruto per jaar, een tegemoetkoming in de ziektekosten van € 168,- bruto per jaar en korting op je maandelijkse premie;
- Aandacht voor jouw ontwikkeling met uitstekende studiefaciliteiten;
- Betaald ouderschapsverlof (13 weken) naast het wettelijk betaald ouderschapsverlof.
Meer weten?
Neem voor meer informatie contact op met Erwin Schipper, Teamleider Burgerzaken (e.schipper@bloemendaal.nl of telefonisch: 023-5225782).
Wil je reageren?
Wat leuk! Solliciteren kan tot en met maandag 13 januari. We hebben twee vacatures open staan, één voor 22 uur en één voor 24 uur. Wil je in je motivatiebrief aangeven op welke vacature je solliciteert? We kijken uit naar je reactie!
Locatie: Overveen
Wij gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens. Kijk voor meer informatie op http://www.bloemendaal.nl/privacy
Interesse?
Wat leuk! Vul onderstaand formulier in en sollicteer.
Meer informatie over deze vacature?
Neem contact op met Erwin Schipper van Gemeente Bloemendaal
Gerelateerde vacatures
Blijf op de hoogte van de laatste vacatures bij gemeente Bloemendaal
Staat jouw ideale baan er nog niet tussen? Laat je e-mailadres achter en ontvang de nieuwste vacatures van gemeente Bloemendaal via het job alert.